Fint hos Zora.

Var äntligen ute vid Zora's grav och gjorde lite fint.
Innan vi for dit åkte vi dock runt lite här och var för att hitta gran som vi kunde stjäla lite kvistar ifrån.
Hittade fina kottar oxå och det blev så bra :)
Leeloo dekorerade så tjusigt så.
När vi kom till kyrkogården var det grått och burrigt...när vi börjat greja så kom solen.
Liten fin hälsning från min lilla tjej ;)


När vi var klara for vi till Uffes Lada och strosade runt.
Köpte lite smått och gott såsom en gris/hönslampa,lösgodis,duschbollar eller vad fan det heter osv.
Haha,hon i kassan är så härlig.
Jag - Nu ska jag hem och föda upp kycklingar!  ......Eller nä,det ska jag inte,det är till ormen.
Hon - haha,ja när det gäller dig så hade jag inte blivit förvånad ^^
Hihi.

Sen vidare till Ica trots Majkis hungriga mages protester.
Var ju tvungen att ha lite skit därifrån,bland annat rövpapper...det är hårt att torka sig med tidningspapper..tro mig,jag har provat.
Han ville inte släppa ut mig från bilen.


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0