Snart födelsedag.

Godkväll.

Leeloo fyller 6 år nu den 9e november.
Har 3 mindre presenter klara som jag ska sätta mig och slå in här när jag krafsat färdigt på tangentbordet.
Men vill ju ge henne något mer...har suttit och kollat runt på nätet men det är fan svårt.
Ska hoppa in på BR leksaker imorgon i Örebro,de hade bra priser på 'Monster high' dockor som hon önskar sig :)
Såna vill jag med ha,men för dyr hobby ^^
Oh well...och snart är det jul...tiden rinner iväg minsann.

Jo,imorrn ska jag o Spike in till tandläkaren igen.
Vet inte om jag nämnt innan att han har dubbeltänder,ser inte klokt ut...och de hindrar hans mjölktänder från att lossna osv.
Så imorgon dras den ena ut så vuxentanden kan sjunka ned på sitt rätta ställe.
Sen nästa gång tas dubbeltand nummer två bort.
Han pallade inte att ta båda samtidigt vilket är rätt förståeligt.
Stackarn är rädd före morgondagen.
Det var när en tand skulle dras ut som tandläkarrädslan kickade in då det blev ordentliga bekymmer för bedövningen tog inte men de fortsatte dra etc etc.
Usch.

Dagen har vart rätt seg,lite som igår när den gick långsamt.
Jäkla vintertid.
Tar väl någon vecka innan man vänjer sig.
Men lustigt att en ynka timme kan göra sådan skillnad.
Har iaf smågrejat lite här hemma och gjort allt i min makt för att inte gå utanför dörren i det pissiga vädret.

NU - slå in presenter och fortsätta måla naglarna.

Nattinatt//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0