Ska köpa mig nåt fint.

Superfin vårdag även idag,underbart.
Balkongdörren öppen på vid gavel,solen lyser.
Rätt bra födelsedag även om den inte direkt firas och jag är inte lika depp som jag har en förmåga att vara när jag fyller.
Spike hann knappt öppna ögonen imorse innan han gav mig en jättefin teckning han lagt ned mkt tid på samt en bukett tulpaner,hur fint som helst.


När jag följt kidsen till skolan o rastat Megas så gick jag hem igen,klunkade kaffe och la mig under täcket,sov några timmar.
Göttigt!
Skulle egentligen tränat men inget sällskap då Hanna o de är sjuka där borta.

Nu håller jag på och tvättar för fullt,har massor eftersom jag i vanlig ordning glömde bort min förra tvättid,det händer på tok för ofta.
Virrigmamma.com typ.
Innan jag började med det planterade jag om några växter,sånt är kul att pyssla med.
Så var mamma och lillebror här en sväng.
Vi drack lite kaffe/té på balkongen.
Så fick jag en sån minirosväxt,vad det nu heter och ett kort med tre pengar,yaaay.

Vad glad jag blev!
Trodde inte jag skulle få nåt.
Och av en kompis 'C' fick jag 100:- på mitt konto,hur jävla gulligt som helst.
Nu ska jag fan köpa mig nåt fint. <3
Glad Chey!
Ett par träningsbyxor kanske,skulle behöva ett par som sitter BRA och som har fickor men alla träningsbralls är ju tighta som fan,det vill jag inte ha,uhhh,hemskt på mig med min röv,lår o höfter.

//HellA 29 årig tant.


Här kommenterar du:
Skrivet av: Lina

Men nej jag glömde säga grattis till dig på din födelsedag!!!!!! :-( Men STORT grattis i efterskott och vad glad jag blev när du fick en present ändå!! Lev väl! :-d

Svar: hihimen knas,tack så mycket :D
Starsprinkle

2013-04-06, kl 00:10:37


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0