Jag är med vattenkokare.

Tack finaste Mariehjärtat som skjutsade mig till både droghandeln och Netto idag.
Jag är numera med vattenkokare,haha.
Ska fan ta mig en kopp té bara för att ha ett skäl att inviga den.
Dricker té extremt sällan vilket är rätt dumt för det är ju gott.
Iaf grönt och rött.
Alla svarta téer jag provat smakar bara snusk.

Fick veta idag att herr Zpira kommer till Sverige senare än planerat.
Så nu är tiden för implantat flyttad till nånstans mellan den 6e och 12 feb.
Gaaah.
Går ju redan som på nålar.
Längtar ihjäl mig med skräckblandad förtjusning.
Jobbigt att inte ha ett exakt datum dock.

Oh well,det första jag har att längta till är finaste Megas.
Men dagarna sniglar sig fram när man längtar mycket efter något/någon.
Idag med posten kom en klosax och en mysig dräkt i microfleece som jag vann på tradera åt den lilla damen.
Den blir bra sen till våren.
Måste införskaffa något riktigt varmt också så vi kan ta längre promenader.

Nu tänker jag krypa ned under täcket och glo lite på tv//HellA

Den här första bilden är ju så otroligt jävla bra.
Jag behöver bara titta på den så garvar jag :D

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0