Beskrivning...

Idag blir det varmt minsann.
Hade på mig luvtröja när jag gick ut med Megas /sällskapade med kidsen till skolan och bara det var för varmt.
Shit,sommarvärmen kanske är på väg nu.
Jag kommer avlida ^^
Börjar minnas varför jag inte är något fan av sommarvärme,haha.

Igår var vi och hämtade lite mer av Daniels grejer,mest kläder och lite småskit.
Fick skjuts av maries härligt flummiga dotter Elin <3
Så träffade jag Spikes farbror T som jag inte träffat på flera år (?) nu som är i hallsberg för begravningen.
Trevligt att se honom igen.
Efter att ha hämtat grejerna åkte vi upp på byn,jag hade Buzzadorpaket att hämta ut,så var jag tvungen att handla lite.
Ska bli spännande att buzza om de här Veet grejerna :)
Och folk blir alltid glada av att få prova gratis saker :)

Vill du med buzza?
Klicka HÄR för att registrera dig.
Obs - iiiingenting kostar!!!


Begravningen imorgon.
Ikväll får jag plocka fram något att ha på mig, jag har dock ingen aning om vad.
Men det löser sig.
Påminner för de som vill komma och ta farväl.
Klockan 10.30 i 'Hallsbergs kyrka'. (sockenkyrkan)
Bara fikat efter som är privat.
Några har frågat mig vart kyrkan ligger,de tror det är den rosa kyrkan i själva Hallsberg men det stämmer ju inte.
Här är den (alltså lite utanför själva byn) .
Trooor adressen är 'kyrkogatan 1'

Vore så jävla tragiskt om folk planerat att komma sen hittar de inte liksom.

Nu en tupplur sen städa.
Blodprickar både här och där efter fröken megas som går runt och mensar ned hela lägenheten.
mums

//hellA






Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0