Hosta skor och hopp.

Vart en icke fridfull natt med massa jobbig Leeloohosta.
Den kommer lite till och från.
Några ggr om året typ,då hostar hon så intensivt att hon får spy.
Gav henne både hostmedicin och ventoline men det hjälpte väl föga.
Så blev inte så mycket sömn för någon av oss.
Skrev i hennes kontaktbok nu på morgonen att de får skicka hem henne från skolan om hon är slö eller hostar mycket.
Men det brukar mest vara morgnar och kvällar.
Oh well.

Hämtade ut skopaket igår.
Nya till Spike och mig då Leeloo redan fått.
Beställde dem innan jag visste att jag skulle få mindre pengar men men.
Spike drar 41 i skor nu.
Han är 13 ffs!
Hur ska detta sluta!?



Igår var det supervarmt,runt 25 grader i skuggan bara sådär.
Blir nog varmt idag med,är redan svettig efter morgonpromenaden med Megas och då hade jag ändå öppen luvtröja.
Har balkongdörren öppen på vid gavel och hör uppe från skolan att de håller på inför olympiaden.
Nån som pratar i mikrofon och frågade om alla mådde bra ;)

Oh oh oh,fått tid hos psykolog nu och jag troooor det är han som kommer hålla i min utredning.
Hoppas,hoppas,hoppas!!!

//HellA

 



Här kommenterar du:
Skrivet av: tina

Gillar dina tånaglar

Svar: ;) hehe tack.
Starsprinkle

2013-06-01, kl 09:14:32


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0