Dra mig i tutten.

Leeloo (och jag) fick höra en ny (?) version på sankta lucia här på morgonen.
'Sankta lucia ,skänk mig en tia,tian var rutten,dra mig i tutten'
Hahaha.
Leeloo tyckte givetvis den var hysteriskt rolig o skulle sjunga den för alla sina vänner,till och med fröken sa hon men det tvivlar jag på att hon vågar.
Ska fråga sen när hon kommer hem från skolan,hahaha.
Knasbarn.

Just betalat månadens räkningar.
Åhh vad roligt,guuuu va roligt ^^
NOT!
Hade galet mycket till telia denna gången,uhh.

I helgen ska vi in till storstan med Hanna och Jossi.
Ska bland annat besöka Pirre för där dermal anchors'en jag pratat om innan.
Yay.
Byteshandel is the shit! <3

Burn in hell - cykelställ//HellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust - en mammablogg om barnmode

Haha sluta, jag garvade åt den där bilden SÅ hårt! Alltså jag snackar så att man inte kan andas & bara storgrinar, hahahahaha! K ba :rolleyes:

2013-11-27, kl 11:39:21
URL: http://mansondust.nu/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0