För ung & vinnare.

Demented Tattoo i Kumla hade en kul Halloweendrive häromdagen.
Man skulle lämna in sitt namn o nummer där så kunde man vinna tatuering,skateboards,t-shirts o så skulle de även dra 30 pers som fick pryda sina kroppar med deras små utvalda halloween flashmotiv för bara 100 riksdaler.
Jag,kidsen,min mor och Leeloos farmor Maud for in till Kumla.
Jag o Maud lämnade namn o nummer o höll tummarna...stenhårt
Sen blev jag dock kukigt besviken när jag läste på fejjan att de ändrat reglerna så det var drop-in på flashmotiven :/
Vi hade ju just vart där liksom,gaaaaaaah!
Hade vi vetat det så hade vi båda gaddat oss *gråta lite*

Oh well.
Hoppade in på Ica Maxi oxå.
Handlade massa nödvändigt..och icke nödvändigt.
Man får passa på att handla tunga saker som massa julmust o PepsiMax när man har fördelen att åka bil ;)
Mmmmm juuulmuuust <3
Jag blev förresten nekad att köpa cigg.
Haha.
Jag är fan 29 och ser inte direkt ut att vara 17.
Damen i kassan ville se leg men det låg hemma i en annan väska så jag fick snällt köpa cigg på ett annat ställe.
Maud bara - ska jag köpa ut?
Hahahaha ♥
I am sooo young!

Under kvällen drogs vinnarna av brädorna och det andra.
Gissa om jag blev paff när det stod att jag vunnit en skateboard från Caleidoscope ^^
Höhö,fan vad tufft!
Nu jävlar Hallsbergare får ni hålla i hattarna,tant ska ut o åka..Och gissningsvis bryta höften ;)
Eller så slutar det med att den får hänga på väggen som en skitsnygg prydnad.
Ska försöka ta mig in till Kumla i veckan o hämta den.

Brynolf har flyttat hem igen.
Han bodde ju hos M under en tid men nu har han fått komma tillbaka.
Min fina lilla kille.
Installerat honom i ett tillfälligt terrarium och håller ögon och öron öppna för ett större,ordentligt.


Nu börja dagen//hellA
 
 



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0