Trassliga huvud.

Nyligen hemkommen.
Och yay,det stämde.
Jag hade tid på psyk för att påbörja utredningarna.
Äntligen :D
Ska bli en spännande men läskig resa.
Denna första gången påbörjade hon en intervju för lite grundläggande info gällande mig o mitt trassliga huvud.
Ska dit slutet av nästa vecka igen för nästa omgång.

Leeloo och morsan var med.
Satt i väntrummet o grejade.
Leeloo städade där inne,haha.
Tänk om hon kunde få såna ryck hemma i sitt rum ;)

Efter gick vi till Ica o sen vidare till bibblan.
inte vart inne på biblioteket på en jäkla massa år faktiskt.
När jag var yngre hängde jag alltid där o bokade datatider...
Tiden innan man hade egen ^^
Lånade två cd sagor till Leeloo.
Hade ingen aning om att de hade så mycket cd sagor etc där,haha.

Hämtade ut mitt penicillin med.
Heracillin...det var inga små piller minsann.
Cheeses.
//HellA
 



Här kommenterar du:
Skrivet av: SpenatMamman- eko, yoga, mindfulness & sanningen om trebarnskaos

Vad skönt ändå att utredningen börjat, så du kanske kan få hjälpen du behöver!
Lycka till!

Svar: jaaa,det är såå efterlängtat från min sida så du kan inte ana!
Starsprinkle

2014-01-09, kl 17:04:14
URL: http://spenatmamman.com


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0