Möte och avslutningskläder

Avslutningskläder till kidsen äntligen fixade.
Nästan lite i sista minuten..eller ja, avslutningen är på fredag både för Spike och Leeloo.

Före klädshoppingen var jag ned på psyk, möte med lite olika instanser.
Var tvungen att dra med Leeloo då jag inte hittat nån barnvakt men hon uppförde sig riktigt bra trots att vi vuxna satt och bara pratade massa tråkigt ^^

Det har vart galet varmt idag.
Att gå hela vägen hem från vårdcentralen i denna hettan var inte ett dugg roligt.
Uhhh.
Jag är inte gjord för riktig sommarvärme :p
Ljumna sommarkvällar är mer min melodi.

Nu ska jag glo film på 9an om jordens undergång eller nåt sånt.
//hellA




Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0