Välkommen Molly.

För några dagar sedan flyttade det hit en kattdam vid namn Molly.
Enligt förrförra ägaren (där hon bodde i misär o var skinn & ben) så är hon 5 år gammal ungefär.
Min vän Cims mamma Victoria räddade henne därifrån men hon har nu fått så jäkla besvärligt med allergi/astma,sådär riktigt jobbigt med trånga luftrör etc :/
Hon undrade på facebook om någon kunde ta Molly.
Så jag ställde lite frågor och allt lät bra.
Redan dagen efter kom hon hit med lilla vackra tösen,ända från Strängnäs.

Det har faktiskt gått riktigt bra.
Trodde det skulle bli massor av fräsande & storbrok men inte än iaf.

Typ 2 dagar efter hon kom hit vågade hon äta.
Hon går på lådan o kommer fram och småpratar med oss i familjen men är lite blyg vilket är jävligt förståeligt.
Skulle jag med vara i ett helt nytt,okänt hem.

Tror och hoppas att detta kommer funka.
Längtar efter att få lära känna denna lilla sötfisen.
Fullkomligt älskar hennes vackra ansikte.
Hon har maine coon i sig med,love it.

Lite lejonlikt ansikte och breda kindben,så vackert.

Whopp,5 dygn utan pepsiMax nu btw.
Det går sketabra.
Vart jävlig tung i skallen o det har värkt en del,men bara under en dag *peppar peppar*
Lite extra jobbigt att motstå suget är det nu under mens,blöööh.
Sen är jag ju sugen på allt & inget den tiden med...förbannade jävla mens!
Men,men...
Jag klunkar mitt kolsyrade vatten med mangosmak och käkar fruuuukt.
Hej och hå & heja mig!

Idag har vi en nattgäst här.
Leeloos kompis A sover här för första gången.
Håller tummarna för att det ska gå bra.
Inte alltid det funkar o barnet vill hem mitt i natten men vi får se :)
Lustigt att kids äter bättre när de är med vänner btw.
Åtminstone mina.


Oh well,nu ska jag glo på tv en stund o försöka få Leeloo & A att slockna.

//hellA
 
 
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0