Facebookblockad + övernattning.

Haha hela helgen var jag blockad på facebook.
Kunnat vara inne o kolla etc men inte posta något,dela,gilla etc.
Har vart lite sådär lagom störande kan jag ju tala om.
Går nästan på rutin att 'gilla' vissa inlägg men direkt så kom en ruta upp som talade om att jag var blockade.
Det hann ske ett X antal gånger under helgen kan jag lova ^^
Delade nämligen en video i torsdags som tydligen inte var helt uppskattad av folk så någon anmälde den,haha.
Det var en snubbe vars skalle man såg och runt själva 'hålet' eller vad man ska kalla det så satt det mängder av larver som åt på köttet.
Jag tyckte det var fashinerande iaf till skillnad från amälaren :p


Bra helg btw
Hjälpt karln med diverse hemma hos honom såsom städning och lite ommöblering,det blev skitbra,vi är ett awesome team!
Leeloo var med ena dagen och fick sova över för första gången.
Hon och Taistos dotter N sov gott i bäddsoffan och allt funkade finfint så det kändes skitbra :)
De kollade film,käkade godis,lekte,målade bla bla bla.
Vi var ute o lekte i lekparker...eller ja..de lekte,jag satt mest o skrattade åt när Taisto snurrade i nån konstig lutande äggkopp.
Kortare videosnutt finns på min instagram <-- klickbart.
Det har vart full rulle iaf.


Sitter o försöker komma ihåg vad vi gjort under veckan men kan inte komma på något särskilt.
Har vårstädat balkongen iaf.
Skulle behöva måla om golvet där ute men naah,kanske tar det nästa sommar.
Pubis approved anyhow.




Nu ut med hunden//HellA
 
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0