Gott nytt år fina läsare!

Har just tatt mig en kopp kaffe och plockat fram lite (läs mycket) gott på vardagsrumsbordet till sällskapet.
De sitter och spelar Bingolotto och det intresserar mig inte ett dugg.
Fine,själva 'kryssa i siffrorna' är rätt kul men sen är det ju massa babbel,uppträdanden och sånt imellan som är så otroligt tråkigt.
Morsan,lillebror,Leeloo samt hennes vän Ida är här.

Egentligen skulle Taisto & N kommit hit men sååå jäkla oturligt nog så har N fått vattkoppor,hela hon är full av blåsor.
Till och med i munnen och halsen,stackars liten.
Så vi får ses nästa år.

Tänkte jag ska summera hela 2015 imorgon eller när jag orkar,skriva någon sammanfattning,förhoppningar för 2016 osv osv.
Men nu ska jag tvätta av mig sminket och lufsa runt i mina mjukisar ;)

Oh oh oh,inatt fyller Pungen år!
Han blir 5..om jag inte minns helt åt helvete :D

Hoppas ni alla har en fin nyårsafton.
Stooor nyårspuss till er fina läsare//HellA
 






Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0