Staffan var en navelsträng,en tacos utan hjäääärnaaa!

Så var det lördag och det är eftermiddag,börjar mörkna ute och då är jag snabb på att tända värmeljus både här och där.

Idag är jag seg,slö och har lite ont i huvudet.
Hade lite huvudvärk igårkväll med så det var svårt att somna men till slut så.

Leeloo sov hos sin kompis F och Spike är hos tjejen i Västerås så alltså var det bara jag och djuren,det blir så jäkla lugnt och konstigt de få gånger jag är ensam hemma.
Så fort Leeloo & F dragit iväg hem till henne så började jag plocka undan och drog fram min kära dammsugare,snurrade runt med den o sjöng med till de härligt juliga tonerna av Michael Buble.
När jag dammsugit alla 8 rum....(ja,jag räknade ut att det blev åtta rum,mitt rum,vardagsrummet,toa1,köket,hallen,leeloos rum,toa2 och Spikes rum) så petade jag in en fryspizza i ugnen,åt halva sen vilade jag lite på soffan.

På morgonen igår var det luciafirande uppe vid Leeloos skola.
Det är årskurs 3 som håller i den så alltså Leeloos klass plus den andra 3an.
Min lilla dam var en jättefin tärna <3
Hon blev sååå glad för att hennes pappa kom med upp och tittade,samt hans sambo Amanda :)

Fasen vad jag tyckte synd om en liten tjej som skulle spela saxofon (tror jag det var).
Hon stod där framme själv och skulle tuta ett solo...så när hon började kom det inga ljud ur instrumentet,bara 'pfffrrrt-ljud'.
Hon försökte en liten stund sen gick hon åt sidan,såg att hon böjde ned huvudet och såg ut att gråta.
En lärare gick efter,höll om henne och pratade med henne sen gick de iväg.
Stackars henne säger jag bara,det där kommer hon minnas hela livet liksom.
och till råga på allt sa Leeloo att denna tjejen redan hade scenskräck.
Ughh.

Efter alla kiddos sjungit klart så följde vi efter bort till Leeloos klassrum,tog några bättre bilder och sa hejdå.
Man fick stanna på fika om man ville men Henke & Amanda var tvugna att röra sig o jag vågade inte sitta kvar själv.
Så jag sa till lilldamen att vi får fika när hon kommit hem vilket gick alldeles utmärkt som tur var.
Men likt förbannat kände jag mig som en kukig morsa,ughh.

Jaja,nu ska jag farma,dricka min Pepsi max och vejpa och hålla tummarna för att alvedonen snart hjälper mot huvudvärken.

//hellA - som också var tärna igår ;)

Jag tycker de är så jäkla lika,särskilt runt ögonen.



Och så avslutar jag med en så förbannat rolig bild,hahahahaha!
 
 
 






Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0