Knarrande & krympt.

Åh,det knarrar så mysigt under skorna när man knallar runt ute i snön,det är härligt.
Det har snöat massor här över lilla Hallsberg o det verkar fortsätta.
Leeloo o hennes vänner är superglada över att det äntligen är vinter.
Hur mycket tjoande o glada tjut som helst hördes imorse när jag sagt hejdå till Leeloo vid skolan o fortsatte en bit genom skogen hemåt.
Undrar om snön tänker ligga kvar eller ej....
Har inga pulkor nämligen...Borde kanske köpa en.
De håller så jäkla kort tid bara.
Fattar inte vad ungen gör med dem,haha.

För några dagar sen fick jag en finne precis vid ovansidan av septumhålet (mitten av näsan you know).
Svullnade o gjorde ont som fan.
Och självklart är jag där o petar....
Anyhow.
Det blev en skorpa o jätteömt.
Var tvungen att ta ur tunneln för att lätta på trycket.
Nu får jag inte i fanskapet.
Gaaaaah!
Ledsen jag blir.
Septum har krymt med 2 mm och det är fan mycket.
Så mina 8 mm är nu ynka 6mm.
It sucks ass.
Men men.
Bara skiten läker så får jag töja upp det igen.
Bara det att jag fullkomligt avskyr att töja,haha.
Festligt värre.


Jaja,nu ska jag ta en mugg té o ta hand om min farm på Farmville2.

Charå//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0