Mullerullan.

Det är inte direkt lätt att ta sig fram ute.
Det är isgata vart man än vänder sig.
Blir bara små pisserundor med Megas,längre promenader får vänta tills isen smält.
Jag går runt som en 93 årig kärring som skitit rejält i underbyxorna ^^
Kör med broddar o det hjälper väl någe men de sitter ju bara vid hälarna...Jag skulle behöva hela spikskor xD



Ny familjemedlem btw.
Denna fina damen som blir 1 år den 1a april flyttade in här i förrgår.
Mullan heter hon numera då Maja kändes på tok för vanligt ^^

 

Jag har haft många hamstar sen jag skaffade min första som liten tös.
Men aldrig nånsin har jag haft en så pass stor som Mullan.
Damn.
Svårt att uppfatta via bild hur stor hon är men ett hum kan man iaf få genom denna bilden där hon sitter hos Jossi.

Hon är som ett mindre marsvin.
I loooove it.
Hon verkar ha lite angora i sig med för hon har långt rövhår ;)
Galet mysig dam som är lugn,snäll o nyfiken.
Synd bara att hamstrar aldrig blir särskilt gamla,runt två år ligger väl genomsnittet på om jag inte misstar mig.

japp,japp..
Det var allt från Hella denna tisdagsmorgon.
//HellA
 
 


 



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0