*andas ut*

Åhhhh vilken jävla lättnad!
Fick äntligen träffa psykläkate idag och gick därifrån med en lättnadens suck,sa till henne att 'nu kan jag andas igen'.
Och när hon gav mig kopia på sjukintyget sa hon lite lustigt 'här får du till luftrören'.
Haha,tog mig dock ett par sekunder att fatta trög som jag är.
Hon var jättego skönt nog,fick intrycket av att hon lyssnade och faktiskt brydde sig.
Skulle absolut kunna tänka mig att ha henne igen.

Efteråt gick jag o morsan direkt till apoteket så jag kunde hämta ut min medicin som.jag inte haft sen i fredags.
Pjuuuh!

Ska maila min handläggare på Försäkringskassan och be henne prioritera mig så jag får pengar snarast möjligt.
Måste ju kunna betala alla räkningar samt köpa födelsedagspresent till Leeloo.
Inte länge kvar nu tills hon fyller 9.
9e november närmare bestämt.

Fy fan vad mycket oro denna skiten gett mig!

Nu kolla vidare på 'Code black'.
//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: anniz

Men vad skönt <3

Svar: otroligt!
hoppas nu bra FK snabbar sig o att inget strular där.
Starsprinkle

2015-10-21, kl 22:25:22
URL: http://katotokazi.wordpress.com
Skrivet av: Hannele

Skönt att allt ordnade upp sig tillslut :) kan förstå din panik där..

Svar:
Starsprinkle

2015-10-22, kl 12:46:46
URL: http://instagram.com/hann3le
Skrivet av: Miaa

Åh vad skönt!! Håller tummarna för att kassan snabbar på nu 👍🏼

2015-10-22, kl 21:08:36


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0