Sprutlackera toaletten.

Sjuk tant här,hej!
I förrgår började jag sprutlackera toastolen med både spyor och skit,hej och hå vad härligt.
Igår orkade jag knappt röra mig,låg nästan hela dagen så nu hatar min rygg mig mer än vanligt.
Tog ingen Elvanse och min antidepp spydde jag upp på kvällen.
Troligtvis är det för jag tog Elvanse nu på morgonen som jag orkar hålla mig uppe,jaja.

*gnäll gnäll*
'It's my blog and I'll whine if I want to,whine if I want to' 

Spike får ta ut Megas på morgonen innan skolan och ungen som kommer först hem får ta henne nästa sväng,jag orkar inte gå utanför dörren.

Så jäkla sugen på kaffe så jag testade att göra iordning litegranna bara,sitter och smuttar på det nu här vid datorn.
Får väl se om magen slår bakut eller inte.
Blaaarghhh!
Drack ju inget på hela dagen igår.
Ska kolla 'orange is the new black' sen lär jag väl ta mig en tupplur I think.
Önskar jag hade en bekväm stol här vid databordet,alternativt hdmi på tv'n i vardagsrummet så jag kunde kolla serien på tv'n men nope.
Altarnativt att jag hade en rygg utan smärta men det kan jag ju drömma om,skiten verkar gå i släkten och nu senaste tiden har till och med Spike börjat klaga över ryggont.
Inte okej!
SUG VRÖV!

När jag låg halvt utslagen på soffan igår så kom Leeloo in en sväng med små fina 'snödroppar' i handen och sa - här mamma får du för du är sjuk.
Gullunge ♥


Kommande veckan nu är det påsklov här,skönt att slippa vakna till alarm :)
Spike ska till tjejen i mitten av veckan dock så det blir bara jag och Leeloo.
I Västerås har de dock påsklov veckan efter oss här i Närke,lite weird.
Påsk är ju samtidigt för alla I mean,oh well.

Innan jag blev sjukling så vårstädade jag balkongen lite grann,inte lika ordentligt som jag brukar för då brukar jag dammsuga och skura etc.
Nu sopade jag av ordentligt och slängde diverse småskit,ställde ut kattställningen som brukar få stå ute under vår/sommar till katternas förtjusning.
Önskar jag hade en till dock,en här inne men det är inte prio 1 när man inte har det gott ställt direkt.

Beställde kläder & skor för lite sen.
Hämtade ut i onsdags efter att ha vart på möte med Leeloo.
En drös kläder till henne,badshorts till Spike samt nya skor till oss alla.
Spike storfot.
Hella mellanfot &
Leeloo minifot ^^


Nä nu orkar jag inte skriva mer.

Hoppas ni mår okej där ute och slipper skita flytande och spy <3
Pöss//HellA
 


 



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0