Fantastisk helg!

Vilken fantastisk helg det vart!

I fredags eftermiddag knallade en mycket nervös Hella upp till tågstationen med musik i hörlurarna.
Stod och väntade in tåget från Stockholm och till sist rullade det in.
Massa människor klev ur och gick mot mitt håll, men jag såg inte ansiktet jag letade efter.
Men till slut så.
Där var det där fina ansiktet!
Världens största,mysigaste kram från M,den varade länge och den var fantastisk.
Bättre än jag föreställde mig den skulle vara till och med.
Kände mig så härligt liten i hans famn.
Han är så stor och lång,i love it.
Han är en hel linjal längre än mig,alltså 30 cm ;)
Jag 161cm,han 191cm <3
Så sa han att han var hungrig,han tog min hand i sin stora hand,så gick vi till 'Coco thai'.
Jag var på tok för nervös för att äta så jag tog bara en vatten medans han åt nåt starkt vegetariskt käk.
Smakade en gaffel och det var _starkt_,haha.
Vi pratade om lite allt och inget,det flöt på bra och han var så lätt att prata med.
Det kändes väldigt naturligt och det är väldigt sällan jag känner så.

Helgen bestod av mängder av gosande,matlagning,film,massa snuskande,bullätande,häng med flator,tacos hos flator,bla bla bla.

Jättemysig kväll hos flatorna på lördagen.
Åt veganska tacos med härlig musik i bakgrunden.
Peter (Hannas äldre barns pappa) var också där,och Spike var med.
Leeloo var på disco,och sov sen hos sin pappa :)

Igår måndag,fyllde fina M 41 år <3
Jag hade velat fira ordentligt och ge honom något fint,men är för fattig.
Ska fira i efterskott istället,baka något smaskigt och pyssla om honom rejält.
Han är en fantastisk man!

Jag fick ha honom här tills måndag eftermiddag,och oj så otroligt tomt det kändes på en gång.
Akut saknad liksom.
Nu är det nedräkning tills nästa gång.
17.....

Nu snöar det!
Det var som sjutton.
Nu ska jag ta min melatonin,borsta tänderna och krypa ned under täcket.

Nattinatt//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Åhh men vad hände med T? Ni var ju såna gullisar tillsammans :P

Svar: Vi hade ingen framtid.
Sen var vi inte bra för varandra,för mkt psykiska issues.
Starsprinkle

2016-11-02, kl 13:46:55
Skrivet av: Jessica

seriöst, sjukt stor hand han har hahahahaha

Svar: Jättestora fantastiska händer.
Starsprinkle

2016-11-02, kl 14:47:12


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0