En till flatbebis!

Så var det äntligen freeeedaaaag!
Förra helgen blev jag väckt både lördag & söndag av ringande telefonhelvete,och båda gångerna var det Leeloos pappa.
Ville strypa honom långsamt,haha.
Nu funderar jag på att dra ur sladden faktiskt,ja jag har hemtelefon.


I eftermiddags drog jag,Hanna & Jossi in till Örebro för diverse ärenden.
Först bort mot svampen där jag skulle köpa sand till akvariet av en kvinna.
Satan så jävla tungt det var!
Nu är jag iofs väldigt klen men ändå,uffh!
Så nu när jag äntligen har bottensubstrat,så kan jag dra igång stora akvariumet,yay!
Det är mina planer för denna helgen.
Kul som sjutton!

Käkade lite McDonalds,gott som fasen!

Sen vidare bort mot Rusta och efter det Arken zoo där vi köpte fisk.
Det blev 5 jättefina platys denna gången.
När jag skulle vänja dem vid nya akvarievattnet här hemma sen,då lyckades en av dem hoppa ur bunken de var i.
Jag satt i soffan med morsan,hörde något på golvet samt såg ena katten som skyndade sig dit ljudet kom ifrån.
Där ser jag en fiskjäkel ligga & sprattla.
Va fan liksom!?
Jag lyckades snabbt få tillbaka den,och håller tummarna för att den inte blev så stressad så den är död när jag tänder imorgon.

Anyhow,sen vidare till Willys för lite matshopping innan vi drog hemåt.

Kände mig så söt idag med mina kattöron & rosa tyllkjol :D
Det är små bjällror vid öronen med ^^
Dock blev det konstanta pinglandet lite för mycket efter ett tag.
Ska kolla om jag kan få loss dem,bara ha dem där när man känner för det.

Och gissa vad?
Hanna och Jossi väntar barn nummer 2 tillsammans,beräknad nångång i juni.
Hanna bär detta barnet med och är nu i vecka 5.
Det blir fullt hus där minsann ;)

Nu ska jag slappa vid tvn.

Sug & fräls//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0