Muppfolk.

Vad är folks problem egentligen?
En annan tjej hörde av sig gällande soffan.
Hon höll på att leta möbler till en familj som inte hade några.
Jättefint av henne.
Vi smsade och jag bad henne låta mig veta om de ville ha den eller inte.
- "De vill ha den" fick jag till svar.
Och hon frågade vad jag hade för adress osv.
Sen hörde jag inget mer,men jag fortsatte med mitt och väntade på svar.
6 timmar senare (!!!) Skrev jag -"Det blir inget idag va?".
Förväntade mig inget svar,och det fick jag inte heller.
Jag fattar inte,gahhh vad trött jag blir!
När folk inte hör av sig gällande mindre saker bryr jag mig inte nämnvärt,men när det gäller en stor jävla möbel så är det aningens irriterande.

Det är måndagskväll och jag sitter här i min fantastiska soffa.
Vanligtvis kollar jag "Criminal minds" den här tiden men det var säsongsavslutning sist så nu zappar jag runt i hopp om att hitta något att glo på en stund.

Tänker lägga mig tidigt,för damn vad trött jag är.
Somnade alldeles för sent och när alarmet ringde vid 06 kändes det som jag sovit en timma.
Hade ett stycke Leeloo bredvid mig inatt,och hon flänger med både armar och ben,så jag sover alltid dålig då eftersom jag är rädd att få en armbåge eller nåt i nyllet :p

Fick hem lite flytväxter till akvarierna idag,'Salvinia Natans'.
Extra fint när man har öppna kar.
Hoppas de kommer frodas och växa till sig så jag kan ta lite till det större karet sen när det är igång.

Nä ughh,så jävla seg i skallen,så det får räcka för ikväll//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0