#Kämpapuffen

#kämpapuffen hoppas jag ni inte missat?
En vän/bekant till min son som var med om en MC olycka på semestern i usa.

Spike hade sett bilder av att folk skrivit ut A4 papper och satt upp i butikerna ihop med insamlingsbössor.

Han bryr sig otroligt mkt och kände att han ville göra mer än att dela FB inlägget.
Så han satt och designade layout & ordnade denna suveräna rollup på eget initiativ <3
Och fantastiska "Tryckdekor I Hallsberg AB" sponsrade/tryckte.
Otroligt fint!

Jag är stolt ❤

Alla kronor är välbehövliga,vill du bidra så är swishnumret: 0739176640 


Här kommenterar du:
Skrivet av: L.

Men gulle!! Hur många tonårspojkar skulle komma på tanken att göra nåt sånt? Helt & hållet för nån annan och inget man själv "tjänar" på? Inte många tyvärr. Fyfan good raisin' mamawork där!

Svar: Han är amazing!
Tack snälla ❤
Starsprinkle

2017-11-18, kl 14:26:17
Skrivet av: Sanna

Blogga!😉

Svar: Tack 😘
Tänker hela tiden att jag ska göra det.
Starsprinkle

2017-11-28, kl 09:51:04
Skrivet av: Jessica

Vilken liten värld. Min dotter går i samma klass som deras son.

Svar: Jaså?
Ja verkligen!
Starsprinkle

2017-12-05, kl 10:17:49


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0