Aouch

I lördags var Leeloo med Amanda & styvbröderna iväg till en skatepark där hon föll.

Fick redigt skrapsår och ont lite här och där.
Igår hade hon fortfarande ont så det blev jourtid på vårdcentralen i Kumla.
Läkaren misstänkte sprickor i både handen och knät så det blev en remiss till röntgen inne i Örebro.
Som tur var så såg allt bra ut,inget trasigt,pjuh!
Det var "bara" väldigt svullet och smärtsamt.
Ordinerad vila och smärtlindring så ska det ge med sig,så ingen skola idag iaf.
Min lilla skrutteprutta ♡

Min rygg började kännas bättre igår så jag hoppas verkligen det går åt rätt håll nu.
Jag får INTE glömma att göra ryggövningarna bara för det känns bättre,lätt hänt för min del nämligen.
Ska försöka göra det till rutin på något sätt,vet dock inte hur.
Jag har supersvårt att få till nya rutiner...


Ha en fin dag//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0