Pappafirande.

Jag är så trött på allt och alla.

Vill ha semester!
Jag _behöver_ semester.
Slippa barn,djur,krav och måsten.
Bara få vara Hella & ladda batterierna.
Önskar verkligen att jag hade möjlighet till avlastning!

Igår kom Pappa hit och det var SÅ behövligt!
Jag saknar ihjäl mig efter honom hela tiden,längtar efter honom så fort han åkt hem.
Dumma,dumma avstånd!
Och denna gång fick jag bara njuta av hans famn ett litet tag,hellre det än inte alls dock.
Tidigt imorse åkte han nämligen till Norge för att fira sin kommande födelsedag med en ny suspension.
Jag ville så gärna följa med och dela det med honom men nope,barnvakt kan jag ju drömma vidare om.

Igår iaf.
Han kom tidigare än planerat då de fick sluta jobbet runt lunch nånting,så jag hann inte göra allt jag tänkt.
På tisdag är det nämligen Pappas 42års dag så jag tänkte passa på att fira honom.
Hade tänkt göra typ en banana split i tårtversion men istället fick det bli 'banana split buffé.
Haha,det funkade iaf och han blev jätteglad för både det och presenterna.
Den viktigaste presenten har inte kommit ännu dock,men men,förr eller senare så 😉

Det var ju jag som skulle överraska honom men jag blev också överraskad!
När han kom så blev jag tillsagd att sätta mig i soffan med stängda ögon,när jag sen fick öppna dem så hade han ställt massa fint på bordet framför mig ❤
En supermjuk kanin,chokladbiskvier från konditoriet,Aladdinask och tre fantastiskt vackra stora röda rosor.
Alltså åhh  ❤
Den mannen - åh vad jag älskar honom!
Vill aldrig vara utan honom igen!

Nu ska jag sätta mig och kolla om det är nåt bra på Tv:n och mula chips,försöka sluta vara bitter.
Lättare sagt än gjort dock när man blir irriterat av precis allt.

Nattinatt//Hella


Här kommenterar du:
Skrivet av: L.

Gullegrisar! : )

Svar: <3
Starsprinkle

2017-10-29, kl 06:59:21
Skrivet av: Erica Liljeholm

din lillebror kan inte hjälpa till lite? göra sånt som din mamma kanske inte orkar men att leeloo sover där? yenny kanske kan vara barnvakt? har för mig att hon varit det förut. eller hundvakt. leeloos farmor?

Svar: Min bror - nä.
Y bor i Kumla nu och det var typ 7 år sen hon var barnvakt senast.
Leeloo farmor - nä.

Jag har ingen.
Starsprinkle

2017-10-29, kl 17:27:01
Skrivet av: Anonym

Det finns inget stöd man kan få ifrån kommunen? Vet att på vissa ställen kan man ansöka om avlastningfamilj mm.

Svar: Jag har pratat med soc om det men tyvärr har vi delad vårdnad och vårdnadshavare två måste gå med på det vilket han _vägrar_
Starsprinkle

2017-10-31, kl 16:52:10
Skrivet av: Anonym

Träffar du inte flatorna längre?

Svar: Det var längesen nu.
De blev jättearg för att jag inte orkade komma på en tjejkväll trots att jag sagt flera ggr innan att det var väääldigt osäkert om.jag skulle palla.
Starsprinkle

2017-10-31, kl 18:21:02
Skrivet av: Charlotte

Men kan inte Spike och Leeloo vara själva hemma? Han kan väl ta hand om henne eller? Min barn är 12, 7 och 6 och är ensamma hemma - visserligen inte över natten men jag tänker att när min äldsta är så gammal som Spike kan han lätt ta ansvar för dom och Leeloo är ju också stor ju😊

Svar: Jag önskar det meeen Spiike är inte tillräckligt bra på att ta ansvar.
Jag har dock funderingar att se om Spike och Star kan passa henne ihop
Starsprinkle

2017-10-31, kl 18:47:55


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0