Grå värld - svarta tankar.

Jag försöker ta mig ur den djupa grop jag befinner mig i.
Jag kravlar och kravlar men tar mig ingenstans.
Det är mörkt här nere,men jag kämpar.











Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Remember you're a human being, not a human doing.
Önskar dig bättre dagar och kraft att orka battla depressionen med.

Svar: tack snälla <3
Hella Wingstedt

2018-12-04, kl 19:55:43
Skrivet av: Micke

Kämpa🤘

Svar: tack <3
Hella Wingstedt

2018-12-09, kl 17:48:20
Skrivet av: Micke

Hur mår du?
Var ett tag sen du uppdatera.
Saknar allt du har att skriva om.
Var rädd om dig kram Micke

Svar: tack för omtanken,vad gulligt av dig <3
jodå jag lever. <3
Hella Wingstedt

2018-12-13, kl 19:36:57
URL: http://evalotte.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0