Vart pruttar du?

Har en diskussion som aldrig tar slut,så nu är jag nyfiken på hur det funkar hos andra.

Fjärtar du/ni öppet bland familj,vänner etc?
Går du undan?
Går du kanske till och med in på toaletten,drar isär skinkorna och låter fjärten pysa ut så tyst som möjligt?

Jag är uppvuxen med att man fjärtar hej vilt,åtminstone inom familjen.
Och vi har garvat ihjäl oss både pga ljudet och den horribla doften.
Pruttar är kul,punkt liksom.
Och pruttar är naturligt,ALLA fjärtar,simple as that.
Sen kan man ju givetvis ha respekt nog att inte släppa av en brakskit på familjemiddagen med svärföräldrarna t.ex. 😉

Jag förstår mig verkligen inte på folk som går in på toa för att fjärta.
Att sitta och hålla inne fjärtar,bli uppblåst och få ont i magen för att man måste släppa väder inne på hemlighuset....NO!





Här kommenterar du:
Skrivet av: Micke

Haha klart man drar av en så man inte exploderar. Kanske inte när man knullar men annars ok.

Svar: Haha nä men precis
Hella Wingstedt

2018-07-11, kl 22:02:52
Skrivet av: Anonym

Vilken typ av sex gillar du? Anal, tabu, med mera?

Svar: oj,listan kan göras lååång.
Hella Wingstedt

2018-07-12, kl 13:56:41
Skrivet av: Micke

Tja vad tror du pm en uppdatering.
Kram

Svar: Det tror jag
Hella Wingstedt

2018-07-15, kl 15:10:00
Skrivet av: Micke

Tycket du är en intressant varelse så älskar när du skriver.😉

Svar: tack <3
Hella Wingstedt

2018-07-15, kl 20:31:04


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback