Så blev han 18!

Nu är Spike alltså myndig och nu har jag ännu mer saker att oroa mig för,haha.
Nya oroande saker som till exempel att han kan skuldsätta sig och liknande.
Han VET mycket väl gällande allt sånt men som förälder slutar man verkligen aldrig att oroa sig,ujuj.

Pappa kom hit sent i fredagskväll så det var kul att han kunde vara med och fira.
Lördagsmorgonen hade jag fixat den frukost födelsedagsbarnet önskat,så tassade vi in på hans rum och började skråla "ja må han leva".
Tydligen rätt högt för min morsa som bor snett ovanför mig hade hört oss ropa "hurra hurra hurra hurra",haha.
Tråkmånsen önskade sig bara pengar så det fick han men även ett hemmagjort presentkort på tatuering.
Han har i många år velat ha den "loppa" på axeln som hans far och jag skaffade när vi var runt 14.
Den är inte ett dugg snygg men det är en riktigt fin minnesgrej som han inte kommer ångra.

Under förmiddagen drog vi iväg för att uträtta lite ärenden och herr myndig passade på att köpa trisslotter för första gången,tyvärr utan vinst men han fick visa upp sitt leg. 😁
Sen tvingade de med mig till Spikes jobb (Enelly's) för att käka lunch och efter det drog vi hem och tog en härlig tupplur.


När kidsen fyller så gör jag så gott jag kan med uppfylla deras önskningar,de får bestämma frukost,middag etc,och jag förvandlas till en supersnäll mamma typ,haha.
Denna gången ville Spike käka ute,så vid 19 drog vi allihopa till pizzeria Milano uppe på byn.
Herr och fru flata ville självklart också fira honom så de slöt jobbade oss,20 min försent iofs men de suger stenhårt på tider. 😉
Lilla Pim,som inte är så liten längre,var också med och hon stirrade kärleksfullt på Papi stor del av tiden.
Gissa hur weird det kändes när Spike beställde en cider till maten?
Haha,shit...vuxen.
Jag har ett vuxet barn!
Anyhow,bra kväll ❤







Nästa födelsedag blir min.
Fyller om en månad.
Jag brukar glömma bort hur gammal jag är,trodde att jag var 32 men det stämde visst inte.
33 är jag,levlar upp till 34 den 4e april.
Jösses.
Gamla tantaluringen 😂

Nu ska jag sova så jag orkar pallra mig upp när alarmet härjar vid 05.50.

Nattinatt//hellA









Här kommenterar du:
Skrivet av: Flata 1 & 2

Pizzeria Milano 😂 inte Picasso bror.

Svar: jäklar ja,så var det ju. haha
Starsprinkle

2018-03-05, kl 07:56:30
Skrivet av: Tant anonym inte feg men blyg

Grattis Spike Önskar Dig allt gott Du har gjort det jättebra hittills underbart med tanke på dina förutsättningar Fortsätt så
Önskar Dig allt gott :thumbup::love:

Svar: Åh vad fint av dig ❤❤❤
Starsprinkle

2018-03-09, kl 00:12:36
Skrivet av: Emma

Hej! Hoppas du är okej. Saknar dig härinne ❤

Svar: Jag är okej,tack för omtanken <3
det har vart så mkt med allt bara under rätt lång tid nu.
Starsprinkle

2018-04-23, kl 14:37:27
Skrivet av: Anonym

Saknar dina inlägg

Svar: åh,gör du? tack <3 Jag ska försöka få tummen ur röven.
Starsprinkle

2018-05-19, kl 15:38:06
Skrivet av: Sanna

Var är du hella 🤗

Svar: åhh jag är här...nånstans 😘
Starsprinkle

2018-05-24, kl 18:04:48


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback