Födelsedagsfirande.

Torsdagskväll och jag tittar med trötta ögon på 'Gremlins' som går på kanal 9.
Bara jag hemma,det är väldigt ovanligt en kväll såhär,hur skönt som helst. 😉
Spike är i stan,Leeloo är hos en vän och badar bubbelpool (lyx!) och Papi jobbar natt.
Så härligt att han trivs med nya jobbet,det gör mig glad.
Igår fyllde han år ju!
När han kom hem där på morgonen så bakade jag födelsedagsscones som han önskat sig.
Så blev det lite paket :)
Han fick awesome Pungvax,en tvål som luktar fantastiskt och ett par haremsbrallor.


För lite sedan fick han ett par löparbyxor också,de fick han i förskott då de behövdes pga det kallare vädret.
Han är helt fläng,ute och springer titt som tätt och är till och med medlem i en löpargrupp,ujuj. 😜

Senare på dagen gjorde jag iordning en stor fruktsallad som serverades med glass och kladdkaka.
Det blev första gången på 2 månader som jag åt socker.
Det var inte alls lika gott som jag mindes plus att jag fick så jäkla dåligt samvete gentemot mig själv.
Ugh!


Hej hopp gummisnopp//HellA









Här kommenterar du:
Skrivet av: Danielle,*hallsberg

Så härligt att du är aktiv igen :D. Hoppas att du mår fint

Svar: vad kul att det gillas. tack raring 😘
Hella Wingstedt

2018-11-01, kl 23:00:19
Skrivet av: Lymla

Alltså älskar din T-shirt! Köpt var?

Svar: åhh önskar jag mindes men det gör jag inte.
troligtvis från Kina.
Hella Wingstedt

2018-11-02, kl 19:40:49


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0