Akta dig för mitt hokus pokus.

Shit så jäkla roligt detta är men samtidigt tragiskt,kan dock inte låta bli att skratta.
Rätt nyligen så hade Spikes flickväns mamma letat upp mig på Facebook och pga det pilen pekar på så får inte längre T (flickvännen) komma in hos oss.

Mamman tror att jag hålls med svart magi och att jag ska kasta trollformler över T.
Alltså.....HAHAHA!
Det hade ju vart lite bättre om hon hört av sig till mig och frågat så kunde vi reda ut det men nope.

Så från och med nu kan ni kalla mig Hella De Hex 😉



Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Hon kanske tycker att du verkar oseriös och knepig, inte tror att du är en häxa.

Svar: hon tror att jag håller på med svart magi...
Hella Wingstedt

2018-10-29, kl 20:39:46
Skrivet av: Micke

Det tror jag med⚡️Haha

Svar: Hahaha hokus pokus filiokus
Hella Wingstedt

2018-10-29, kl 22:27:08
Skrivet av: Emma

Kanske beror på alla katter som du har också.. Många sidekicks som kan hjälpa till vid behov :D Nämen hoppas det löser sig. Vad tror hon ska hända? Att tösen ska bli en apprentice till dig? XD

Svar: inte den blekaste,vore kul att veta ;)
Hella Wingstedt

2018-10-31, kl 13:46:57
Skrivet av: Anna

Ska du kasta bort hela utbildningen på Satans flickskola och inte använda dig av dina magikunskaper? Är hon inte klok? 😁

Svar: Eller hur!
Hella Wingstedt

2018-10-31, kl 22:58:42
Skrivet av: C

Men ska du inte försöka kontakta mamman?! För Spikes skull...

Svar: nej,inte om inte Spike och T vill det.
Hella Wingstedt

2018-11-04, kl 10:14:18
Skrivet av: C

Nej, men struntar dom i det hade jag inte heller gjort det! Hade ju egentligen inte alls viljat det men hade gjort det för sonens skull...

2018-11-05, kl 20:12:15


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0