Sabrina

Det är tisdagskväll och jag har planterat röven i soffan,vejpar,målar naglarna och kollar Sabrina på Netflix.
Minns ni den gamla serien "Sabrina tonårshäxan" ?
Denna nya är inte alls som den gamla,den är härligt mörk,satanistisk,lite småskruvad och passar perfekt ihop med all svart magi jag hålls med 😉
Skämt åsido,jag är nu inne på 8e avsnittet och jag är glad att jag gav serien en chans.
I likey!







Har hållt på och fipplat med diverse här hemma under kvällen inför morgondagen då min fina Papi fyller år!
43 blir farbrorn 😜
Han jobbar inatt,åkte iväg runt 20.30,så jag har kunnat greja utan att vara hemlig.

Nu ska jag Netflixa vidare.
Pöss//HellA







Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0