Vulkanmage & Igor.

Wow vad jag hade ont i magen förra veckan i onsdags/torsdags.
Den lät som en arg vulkan,där lavan bubblar tillsammans med massa andra konstiga ljud och mullranden.
Som att det ska komma ett utbrott när som helst.
Och det gjorde det iofs i form av brakskitar med ordentlig kraft.

Grejen är den att jag ändrade min kost för  drygt 4 veckor sedan,genom att minimera socker & snabba kolhydrater 
Jag mår verkligen dåligt av att äta sånt,for real.
Och jag får som en redig bakfylla dagen efter jag ätit godis,fikabröd etc
Det är hemskt jobbigt och nu kämpar jag för att komma ifrån det.
Jag verkligen försöker att hålla blodsockret på en jämnare nivå,en hälsosam nivå.
Anyhow så var jag lite svagare i onsdsgskväll,köpte en påse mjuka "Werther's original" utan socker.
Det var så jäkla gott!
Men dang vad det inte var värt det,hade jag vetat att magen skulle go bananas så hade jag aldrig käkat dem.
Inom nån timma så började magen mullra,bubbla och knorra sen kom smärtan och det tog mer än ett dygn innan det gav med sig.
På de flesta produkter som innehåller någon form av sötningsmedel så står det "överdriven konsumtion kan ha laxerande effekt" men min mage har aldrig reagerat sådär innan och då har jag kunnat mula i mig ordentligt.
När jag var yngre hade jag fasiken plåtmage,men nu har jag tydligen blivit gammal och vek.

Anyhow,för första gången i mitt liv så fokuserar jag inte på vikten,jag fokuserar på min hälsa.
Sen om jag skulle tappa några kilon så är det väldigt välkommet givetvis,men som sagt,fokus ligger på min hälsa otroligt nog.

Förrförra helgen tror jag det var,så lånade vi hem Igor.
Igor är flatornas ena hund,eller det är egentligen Hannas ex,Peters hund...tror jag...
Anyhow - jag älskar Igor,känt honom sedan han var en liten fjärt.
Engelsk staffordshire bullterrier,en av de härligaste raser jag vet,med helt fantastiskt roliga ljud.
Han låter lite som en urtida dinosauriekyckling.
Lånar honom på obestämd tid så att jag ska komma ut,inte vara inne här i lägenheten och mögla hela jäkla tiden.
Jag är så tacksam för att han får vara här hos oss ❤

//HellA












Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Åh vilken gosegris till hund ❤❤❤

Svar: eller hur <3
Hella Wingstedt

2018-09-28, kl 07:38:55
Skrivet av: Micke

Hej Lill pullan
Kör nu ett inlägg om sex är så nyfiken på dig.😘

Svar: Hahaha jösses
Hella Wingstedt

2018-09-28, kl 10:40:45
Skrivet av: Micke

Vilken tatuering är du mest nöjd med samt piercing.
Puss och knull hjärte gull

Svar: Hmm...
antingen den på bröstet (ej klar) eller de på fingrarna.
piercing - blygdläpparna eller septum.
Hella Wingstedt

2018-09-28, kl 11:34:12
Skrivet av: Micke

Hej
Hur ofta kollar du inlägg på bloggen?😍

Svar: varje dag iaf
Hella Wingstedt

2018-09-28, kl 12:26:18
Skrivet av: Micke

Vem är anonym då?

Svar: iiingen aning
Hella Wingstedt

2018-09-28, kl 13:07:46
Skrivet av: Micke

Vad ska du göra i veckan då?
Händer det något roligt.

Svar: inget roligare än vanligt.
tvätta,några möten,bla bla
själv då?
Hella Wingstedt

2018-09-30, kl 22:09:59
Skrivet av: Micke

Typ jobb och inget bestämt.

2018-10-01, kl 10:43:17
Skrivet av: Micke

Tycker det är grymt sexigt med piercing i blygdläpparna. Även brösten samt finger tatuering😍

Svar: håller med 😉
Hella Wingstedt

2018-10-01, kl 11:35:35
Skrivet av: Micke

Hej
Läst att du gillar tabu sex. Vågar du säga vad det är du gillar.
Kram

Svar: Haha well,vågar gör jag men tänker inte göra det.
Hella Wingstedt

2018-10-01, kl 17:28:37
Skrivet av: Micke

Ser inte dina senaste svar, något verkar fel

Svar: förhoppningsvis bara ett tillfälligt fel :)
Hella Wingstedt

2018-10-01, kl 17:47:51
Skrivet av: Micke

Ok synd vore kul att veta😉
Men man kan ju inte tala om allt.
Jag älskar sex och tycker om det mesta.
Du får gärna fråga mig något om du vill😍😉

Svar: Det är lite svårare eftersom jag inte känner dig,då finner jag inte direkt nåt intresse i att veta vad du gillar sexuellt.
Hella Wingstedt

2018-10-02, kl 16:11:05
Skrivet av: Micke

Om du fick välja ett yrke vad skulle det vara då. Typ drömjobb.

Svar: något som involverar att hjälpa djur som farit illa.
Hella Wingstedt

2018-10-04, kl 08:30:30
Skrivet av: Micke

Ok förstår dig sorry

Svar: ingen som helst fara :)
Hella Wingstedt

2018-10-04, kl 20:47:40
Skrivet av: Micke

Vad händer i helgen då?

Svar: oj,ledsen för sent svar. helgen var lugn,tror jag. mini roadtrip och firande av flatorna;)
Hella Wingstedt

2018-10-05, kl 18:02:17
Skrivet av: Anonym

Känns verkligen som att du har ett fan Hella.
Creep//6

Svar: äsch,det är nog ingen fara :)
Hella Wingstedt

2018-10-10, kl 04:07:20


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0