Självplågeri & Momoa.

Det är faktiskt självplågeri att umgås som vänner när man fortfarande har väldigt starka känslor.
Jag vet ju att det måste upphöra,att vi måste bryta annars kommer jag vara olyckligt kär hur länge som helst.
Men det är lättare sagt än gjort när ingen av oss egentligen vill.
Vi trivs ju så bra i varandras sällskap.
Jag vill kunna gå vidare dock...
Jag behöver kunna gå vidare.
Gaaaaah!
Hoppet är ju det sista som dör och typ 5% av mig har det där lilla lilla hoppet om att han plötsligt ska komma underfund med att han visst orkar vara med mig.
Att han visst har styrkan att leva med mig och min psykiska ohälsa.
Att han visst kan leva med mig trots att jag inte är social.
Men det är mina egoistiska tankar....
Å andra sidan så VET jag mycket väl att han egentligen inte är vad jag behöver och vice versa.
Blargh!

Från det ena till det andra - jag har äntligen börjat kolla på "Game of thrones".
Inte en dag för tidigt,haha.
Jag vet inte riktigt varför jag inte gjort det tidigare för jag har alltid vart intresserad av den.
Oh well,nu är jag snart klar med första säsongen och jag blir helt till mig i brallan varje gång den vackra Jason Momoa's ansikte visas i bild.
Cheeses 😍
Jag menar- kolla på det lilla léendet och de ögonen!!! ❤


Nu ska jag titta vidare.
//HellA











Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Har du sett the handmaids tail?

Svar: oh ja,älskar den serien! ser fram emot säsongsavslutnigen imorgon
Hella Wingstedt

2019-08-18, kl 22:36:45
Skrivet av: Anonym

Glodde igenom alla 3 säsongerna på några dagar 🙈 bäst!

Svar: Haha,fullt förståeligt dock.
Hella Wingstedt

2019-08-19, kl 15:08:57
Skrivet av: Anonym

Ja den grabben är bara så 🤗🤗🤗🤗

Svar: <3
Hella Wingstedt

2019-08-22, kl 17:04:08


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0