Vardagen

Så var det sportlov.
Här är det mesta som vanligt,det rullar på.
Innebandyträning & matcher för Leeloo,plugg & jobb för Spikey,jobb & gym för Papi etc.
Spike tog körkort rätt nyligen!
Känns helt galet att ha en så stor unge som nu brummar runt i egen bil.
Superhäftigt och jag är otroligt stolt över honom.


Jag vill så gärna komma igång med bloggandet igen men vet inte riktigt hur.
Vet inte vad jag ska skriva om för kidsen är så pass stora nu så jag får bara skriva ytligt om dem.
Knappt att jag får lägga upp bilder liksom,haha.
Och min vardag...hur jäkla festligt är det att läsa om den,hahaha. 🤣
Hjälp!?
Hur ska jag komma igång?

//HellA




Här kommenterar du:
Skrivet av: L.

Tillbakablickar! Vart var du i livet för två, fem, tio år sen? :)

Svar: det var en god idé. tack <3
Hella Wingstedt

2019-02-19, kl 15:58:08
Skrivet av: Danielle,*hallsberg

Och listor skulle kunna vars något för att få ny insperation att skriva? Videoblogg igen?
Skönt att du vill komma igång.me skrivandet igen.:) , ja har saknat dina inlägg ,men hälsan o mående ska gp självklart före :) <3

Svar: Tack gulle du <3
Hella Wingstedt

2019-02-21, kl 15:35:37
Skrivet av: Troiz

Skriv om djuren kanske? Det är inte ofta man hör något om dem x)

Svar: mycket god ide :)
Hella Wingstedt

2019-03-16, kl 17:06:03


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0