Liseberg & svett.


_Lördag_
Ughh,tror inte jag sovit något alls inatt,på sin höjd har jag slumrat till 30min eller nåt.
Det gick bara inte att somna,sen började mobilen vråla okristligt tidigt,dvs 4:45.
Var tvungen att kliva upp för att väcka Leeloo som skulle bli hämtad kl 06 för att åka till Liseberg.
Fasen så roligt för henne.
Spike har redan vart där denna sommaren.
Jag vill också åka nånstans och ha kul!
Men här sitter jag,i Hallsberg av alla ställen i världen 😂
Och Hallsberg är lika varmt som resten av Sverige btw,svettas från morgon till kväll.
Rövsvett,under-tuttarna-svett,skrevsvett och annan "mysig" vätskeutsöndring....konstant.

Japp//Hella











Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Skoj för henne! Vem tar med henne dit? Kunde du inte hängt på där :)

Svar: hon åkte med sin kompis plus mamman och en lillasyster.
Nä,hade inte råd att haka på annars hade det säkert gått bra. :)
Hella Wingstedt

2019-07-28, kl 18:32:12


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0