Connection

Oj vad slö jag vart idag!
Försöker övertyga mig själv att jag faktiskt får vara det,det är okej.
Men lättare sagt än gjort,haha.
Tänker bara på allt som behöver göras.
Jaja,igår höll jag på uppe i morsans lägenhet as hell,i värmen,så svetten rann.
Har grejat där lite grann varenda dag sedan hon for in till sjukan,tänkte att hon ska få komma hem till en ren & fin lägenhet.
Så har både jag och lillebror pysslat om hennes katt Ninja.
Tycker så synd om henne som är helt själv,hon & morsan har sån speciell connection och hon lär ju undra vart fasen hennes mamma tagit vägen,och morsan saknar ihjäl sig
Björn brukar hålla Ninja sällskap några timmar varje kväll iaf och jag går upp iaf två ggr per dag för att tömma låda,ge mat och färskt vatten.
Hoppas verkligen morsan får komma hem snart.

//HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Sandra

Inte "skotska" skitsak ska det ju stå jävla autokorrekt!

2019-06-11, kl 07:57:27
Skrivet av: Micke

En uppdatering kanske? Alltid kul att läsa.
Kram
Micke❤️

Svar: Det är på gång 😉
Hella Wingstedt

2019-06-14, kl 08:33:29


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0