Sysselsättning & Facebook.

Försöker sysselsätta mig för att inte tänka & känna så mycket.
Rensar bland all skit här hemma,möblerar,kastar,organiserar,städar etc etc.
Det finns att göra,tro mig.
Min rygg tycker inte om mig nu,för mycket lyftande etc.
Om jag bara kunde få tummarna ur arslet och bleka + färga håret också...
Det blir aldrig av men behöver verkligen göras.
Men det är ju så trååååkigt att hålla på med håret och bökigt att få färgen jämnt fördelad i bakhuvudet när man är själv.
Jaja.

Igår blev jag nyfiken på hur längesedan det var som jag tog bort Facebook,nu den 21 så är det 4 månader sedan.
Dang,trodde inte det var så pass.
Jag saknar det inte ett dugg MEN jag saknas köp & sälj grupperna,och Marketplace.
Så inåt!

Nu ska jag nog poppa lite popcorn och kolla klart de sista avsnitten av "You".
//Hella












Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0